Aj aj

Nu när jag kom hem ikväll skulle jag tända ljusen på kösbordet, klev på något vasst s blodet bara sprutade ur foten, fick smtt panik, hoppade runt här som en dre in till toaleten, tog pappen och försökte trycka men det hjälpe inte, så jag tog kökshanduken :P hoppade runt och tänkte att det ska vara själv tusan att man är fotvårdsterapeut utan några sakeer hemma, men jag hittade tillslut en bra tejp, så det blev en tjock tuss papper och hårdlindad tejp och högläge, ligger fortfarande i soffan, svider som 17 men det går över, såg iaf ut som jag klev p nn porslins sak men jag kan inte komma på att jag tappat nåt sånt i golvet..

yeye, imorgon ska jag upp tidigt, jobba och vid 13 tiden kommer Wilma till mitt jobb, sen så följer min morfar med oss till get om bär hjälp, längter efter henne så otroligt mycket nu, men snart så, imorgon sitter vi på tåget och bara myser :)


Kommentarer
Postat av: Lucke

Var med och tävla om ett presentkort på H&M på min blogg :)

2010-04-06 @ 21:55:44
URL: http://lucken.blogg.se/
Postat av: Tess

Hejsan! :)



Jag har just nu en Veckans Blogg-tävling på min blogg, så nu letar jag efter roliga, intressanta bloggar som vill vara med och tävla. Det hade varit kul om du vill vara med! Du kan anmäla dig i detta inlägget:



http://tesswaltenburg.blogg.se/2010/april/veckans-blogg-v-14.html



Kram, Tess

2010-04-06 @ 22:29:34
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0