1 VECKA!!!

Oj oj oj, har inte skrivvit på en vecka.
tar en snabb sumering av dagarna..

i helgen var jag ju på fotvårdsmässa i 2 dagar, riktigt lyxit med 5 stjärnit hotell i saltsjöbaden, fick umgås med Rey och dom andra brudarna, hade riktigt härliga dagar :) passade ävven på att vara med Olssons där jag sov från lördag till söndag, åkte hem med världens allergi (pollen) villket fortfarande håller i sig, dock har jag köpt nå pulver som Stella rekomenderade och det varkar funka :P

Wilmis kom till mig igår, så nu har vi myst en massa, idag var det dagis och skola på schemat, så nu är jag trött :P

imorgon blir det jobb och sedan ivääg på hospice, kanske förberdea sig känslomässigt?

ska lägga ut lite bilder sedan, nu lite te och plugg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0