one day at the time..

Jaa, men jag tror jag måste sluta leva med mitt måtto, en dag i  taget, risken är som det blivit för mig, att jag inte tar tag i saker och ting.. men nu pluggar jag och sedan hoppas jag kunna skriva en cv plus personligt brev, att skiva ut till lite jobbm kan väl inte vara så svårt me jobb? har iofs december redan klar så det är novemer som dert behövs komma in pengar, men det ska fixa sig på något vis, jag är en optimist och det är tur det, om jag inte varit det, vad skulle jag vara i livet då.. allt går emot mig men jag är fokuserad och positiv, allt har en mening? sluta tycka synd om sig själv och bara kämpa och jobba på, i slutänden blir allt bra =)

man kan inte nå toppen om man inte klättrar upp på den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0