Nu så :)

Hemma och myser med wilma, jaa inte just nu för nu sover hon :) tog tåget hem idag så jag kom juh hem i bra tid, och det är juh superskönt, micke var så snäll och kom och hämtade mig på tågstationen, Wilma blev superglad hihihii ;)

ihelgen ska jag och Wilma, flyttpacka så mkt vi kan, mamma kommer och hjälper oss, sen så ska vi leka och vara ute. jag har lyckats fått snuva och tydliga tecken på förskyldning, men jag svepte ett glas c vitamin nu och ska verkligen se till att det inte går längre än så här :/

nu har jag äntligen fått till internettjänsten till banken som krånglat på länge, men nu funkar det bra och jag blevv glatt överraskad närr jag såg på kontot att jag klarar mig denna månad oxå :P hehe..

nu ska jag plocka lite här oh dricka te :)

byebye

Kommentarer
Postat av: Emma

vet du, du är världens starkaste malin :) jag är så stolt över dig. du är lite av min förebild, ville bara säga det! Kram kram

2009-09-18 @ 22:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0