Nu jäklar :)

Nu har jag något att göra framöver, hehe ihelgen ska jag på 3 visningar, så roligt, sen så har jag anmält till på två andra lägenheter, hoppas mest på ena, vill ha svar nu!!! men kul iaf att jag har lite alternativ nu, har varit dåligt med det, men det lossnade när jag själv la ut en annons..

Så hmm ihelgen blir det till att gå på visniingar för mig och wilma, när hon somnat på kvällarna blir det packning förfullt, har juh bara två helger på mig kan man säga, denna helg och helgen efter, sen så är jag kvar i sthlm den 19 till 20 sep, och sen helgen efter blir det till att flytta, så mina vänner när ska vi träffas och flyttpacka? ge miig förslag på dag, kan jag bjussa på mat, blir det kvälls tid kan jag även bjuda på dricka :P hmm kallas detta mutning? ;)

jaa idag har varit en hmm tråk dag... provet gick sådär, skrev på allt iaf och vet att jag har lite fel men även att jag har lite rätt, så vi får se vart det hela slutar. sen s glömde jag plånboken hemma så jag har inte kunnat ätit eller fikat nåt idag så snacka om att jag var grinfärdig när jag kom hem, plus sån jäkla huvudvärk.. det börjar släppa nu men helt slut iaf.. Rey ringde iaf och piggade upp mig förut, tur det så jag fick skratta lite :P

nepps nu ska jag lägga mig och läsa lite Diabetes...

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0