Godmorgon

Men så segt det var att kliva upp imorse.. drog mig i en timme tror jag, men nu e jag vaken, uppe och pigg!?

jaa idag fick jag se en massa bilder på lägenheten på västralånggatan, jaa så jävla snygg lägenhet, jag vill bara haaa, den var dock lite dyr, men jag ska kika på den ihelgen så får vi se..

det slog mig precis att ett halv år har snart gått sedan micke och jag separerade, hoppas han känner att har har det bättre i sitt liv nu, med jobbet, sin nya tjej jaa och allt... jag vet inte riktigt, mitt liv förändrades så himmla mycket.. men jag är endå glad att jag klarat ev det första halvåret, även fast jag många gånger tänkt en tanke som man bara inte vill tänka, men jag har mina dagar, och dom dagar jag är med Wilma mår jag bra, hon är allt i mitt liv, ingen skulle kunna bli mer värld än henne!

Näe nu ska jag gra mig klar inför skolan..

FREDAG = HEMGÅNG :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0