Give me something!!

Jag vill ha pengar, leva lyx, kanske jag borde flytta till HollyWood som lyxfruarna :P jaa iaf så har jag gjort klart allt med cv, personligtbrev och så.. så nu måste jag bara ta fingrarna ur arselet o skicka in! ringde faktiskt på ett jobb idag, så jag hoppas :)

sen så pratade jag med S vall kommun om dagisplats till wilma, det kommer inte att ske före 3 december, men jag berättade situationen och hon skrev in det så dök det upp något skulle hon hhöra av sig, var dock väldigt fullt, sen ringde jag ett privatdagis oxå, där var det oxå fullt och kö..

sen så ringde micke idag och berttade att vi fått brev att Wilma ska på en till undersökning redan på måndag, stackars lillgumman, men tur att dom kollar allt.

nu måste jag sätta mig och plugga lite..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0