fötter o fötter..

Nu börjar jag känna mig peppad till max när det gäller företaget :) jaa iaf så har jag mailat ut lite lite folk här i sthlm och gjort lite info att jag är här i 5 veckor till så dom kan göra fotvårds behandling tills dess, sen tog jag och mailade ut till lite övrigt folk om att jag kör igång den 20 oktober så bara att ringa och boka, skulle vara ganska skönt redan nu och veta lte hur månaden kommer att bli, hur mkt jobb det blir.. så är det någon som inte fått mitt mail, skriv en kommentar så mailar jag =)

sen har jag gjort en inköpslista på det jag behöver till företaget, så nu e allt inräknat och klart, ska se hur mkt pengar jag har nu så jag kan köpa in allt, skulle kännas skönt att ha allt klart så är det bara att köra på :)

jaa nu ska jag nog gå och läsa lite, måste börja på någon ny bok, det står mella harrypotters sista bok och flickan som lekte med elden, tänkte läsa den en gång till..

imorgon blir det upp tidigt, ska på studiebesök och sen skolan..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0