Flytt flytt, jag flyyr..

What a day... är helt slut soom artist, men en rollig dag iaf.

Sumering:

Wilma och jag vaknade vid halv sju tiden, myste, åt frukost sen gick vi ut och lekte lite =)

Innan 10.00 gick jag en sväng på Wilma somande sen så hade jag en fotvårdskund, så roligt :)

sen jag det flytt, mamma pappa farmor jessica ocj Abbe kom :) mkt bärande och tänkande tog vi lasset och åkte till stöde. blev fika och lite lek där me barnen, sen packade vi ur hela släpet, så nu ser mamma o pappas hus ut som ett flyttkaos hehe :P

men Wilma och jag trivs iaf, vi har lekt ätit godmat badat och sen gjorde jag fotvård på pappa och somande med Wilma en stund. nu sitter jag här vid datorn och dricker lite vin ooch myser :) Måpste tacka Jessica för all hjälp idag, guldvärt ;)

 

Imorgon ska jag och Wilma bestiga vättansberget igen :P

 

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0