bussen rullar..

Mot sthlm, är faktiskt snartt framme, vid Arlanda nu. jag har varit så duktig och pluggat diabetes, känns som det börjar sitta nu =) det här provet vill jag fasiken ha mvg på!

sen har jag varit duktig och ringt lite samtal, är ganska mkt jag kan pricka av på listan nu, idag ska jag även lämna in papper och starta företaget :)
sen har jag tagit med alla papper, som anställningsbevis från jobb, och min gamla cv, så ska fixa det så fortsom möjligt oxå :)

nu ska jag läsa lite till innan jag ska kliva av bussen, tror faktiskt att bussen är tidig idag så jag hinner nog köpa lunch innan skolan =)

det va iaf jätte jobbigt imorse, på engång micke kom blev wilma som stel, hon förstår vad som är på g när vi träffas, sen grinade hon när jag skulle kliva av bilen så jobbigt, satt på bussen o grinade krokdiltårar..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0