Yrrollll...................

Ja jag r juh helt yr, har gått i flera veckor och sagt att Wilma ska börja dagis torsdag den 28, hallååååå!! det är ju ONSDAG den 28, så imorgon börjar hon juh dagis :P så kan det gå ibland ;) Wilma åker till micke nu i eftermiddag och jag ska sova hos Jessica ikväll och dricka lite vin och mysa, sen inskolning imorgon klockan halv 10, jag är lite små nervös faktiskt..

undra vad det blir för planer imorgonkväll.. kanske något skoj? ;) det beror juh på vad x funderar på :)

Wilma baddade nu på morgonen, sen satt hon som en zombie framför tvn, jag gick till köket och ringde cristina, när jag kom tillbaks sov hon sittandes, min goskit :) hon är reält snorig nu så hoppas hon inte blir så sjuk så vi inte kan gå på dagis, det vore juh inte så bra :/

nää nu ska jag ta mig en dusch. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0