undrar..

Undrar om dert finna någon som är tröttare än jag nu? imorse när jag vaknade ville jag bara dra täcket över huvudet.. så jäkla trött, det har följt mig hela dagen i form av huvudvärk, men jag yar iaf varit effektiv på jobbet idag, fasen jag har filat fötter :P

meningen var att jag skulle till emma o marcus ikväll o fixa hand fötter, men han blev så sen från jobbet så vi tar det nästa vecka, så nu e jag ensam hemma, familjen olsson är på karlaplan o är barnvakt :P så vad göra ikväll? hmm, ska duscha iaf, dricka kaffe, som jag inte alls hunnit med idag, hann inte ens äta upp bananen! sen blir det nog lite plugg.. imorgon åker jag hem till Wilma igen, längtar så fruktansvärt mkt, vi ska vara i ulvsjön och plocka svamp :P

nepps nu skaj ag käka, blir falafel och bulgur, mums..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0