Slöpack!!

har varit lite slö på att skriva här nu ett par ddagar, men det har varit  mkt :P först så har det varit mkt i skolan, men idag hadde vi sluttentan och det kändes bra :) så nu är det bara en massa roligheter kvar :) sen så har jag bara myst en massa med Wilma nu i helgen, och det blir lika denna helg oxå, nu är det sista helgen som jag behöver lämna henne för att åka hit ner.

iaf så är det inte lpångt kvar nu, bara 8 skoldagar sen är det bara att trampa ut i verkligenhetn igen, vilket känns jaa ganska skrämmande, men det blir nog bra tillslut, fokus kommer att bli på wilma och jobb, nr allt det är utträtt blir det träning och inredning i min nya lägenhet, men sm sagt utan arbete ingen inredning så det gäller att jag ligger i nu ;)

nu ska jag snart käka, idag bjuder familjen olsson på revbensspjäll och potatis, gott :)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0