sidan är vänd och nu väntas ett nytt kapitel..

Sidan vändes för längesen mentalt så nu ska jag bara ta allt i handling, tur att jag har min tjatiga moster som kommer att vara hack i häl på mig nu :P men det är bara bra, jag behöver oftast en kick i baken för att det ska hända något... nu har jag iaf rensat bort aalla gammla kläder som jag haft här i stöde i massor med år, så nu delar wilma och jag garderob, ganska skönt att ha känslan att man inte ska leva i en resväska nu som jag gjort i 6 månader.. har ganska mycket på schemat i veckan men det blir nog bra, kika på lokal, ringa komvux, ringa en fotterapeut anmälan hos arbetsförmedlingen, ringa igen på ett jobb, och ringa Wilmas nya dagis så vi kan få komma och kika på det =)

nu vaknar Wilma byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0