ny duschad..

Tänk vad underbart det kan vara att duscha och bli bokstavligen REN :) det har jag gjort nyss, skönt ja!
sen har jag burit ner alla flyttkartonger till hallen, så det blev lite styrke idag iag och sen har jag juh varit ute och gått oxå.

Johanna: Wilma går på tallbackensförskola, och det går riktigt bra :)

åå vad jag längtar till helgen, det ska bli så mysigt att få pyssla i sin egna lägenhet =)

måste bara skriva lite om min härliga kväll igår, jag var hos x (nämner inget namn) vi drack vin, åt en massa gott, pratade, såg på film, och Sov :P mestadels iaf ;) ´det var härligt att vakna upp imorse, det var värt att han drog upp mig för att titta på soluppgången, nu förstår jasg vad han menat med utsikten ;) jaa mysigt hade vi och jag tycker jag är värd lite mys.. såå jag mår bra och just nu får det bara rulla på.. jag menar bara att det är juh n aning kompliserat allting, men så är det ibland blablabla...

nää nu ska jag se lite på tv...

byebye

Kommentarer
Postat av: johanna

okej då vet jag malin:) skaffat kille? roligt:)

2009-10-30 @ 08:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0