Nu är det dags!!

nu har jag varit inne på endometriosföreningen hemsida, Cristina tipsade och där stod det massor med bra saker. måste ta tag i detta nu när jag kommer hem, har ju så otroligt ont mellan gångerna, går inte att beskriva. sist s satt jag på skolan och hade "pratstund" me klassen, fokuserade på toaletten ifall jag skulle spy, hade så jäkla ont oh svällde väl upp  hur mkt som helst i magen, fick öppna upp byxorna som i vanliga fall är förstora..

yeye måste boka tid hos doktorn när jag kommer hem, eller barnmorskan som kan börja med att skriva ut p-piller iaf så börjar jag testa med det först..

nu ska jag kolla vad jag ska ha på mig ikväll så det blir middag och ståupp på norrabrun med klassen :)


byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0