Myspys dag...

så skönt att slippa känna dom där hemska känslorna som jag kännt varje söndag... nu har man bara kunnat fokusera på Wilma och mysa.

Så en härlig dag, jag, mamma o wilma var juh i kyrkan och sjönng idag, så roligt med alla barneen som var där, tror att wilma uppskattade det, ska honn bli lite religiös så är det jag som får sta upp det :P

sen sov wilma ganska länge på eftermiddagen och och och, det ringde på min mobil och det var inte vem som helst.. så roligt att språkas igen :P

sen på eftermiddagen när pappa kom hem tog vi ilen och åkte på kalas till marcus och Anna, Annas tårta var grymt god, det tyckte båda wilmis och jag :P

iveckan blir det full huggning och en massa telefonsamtal, nu jäklar ska jag se till att tjäna pengar... nu ska jag se till att göra mig själv stolt, jag vill kunna köpa en massa fina kläder till wilma, såå jobba och jobba är vad som krävs då ;)

nu ska jag svara på ett sms o sen sussa

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0