tiden går..

ibland önskr jag att den bara kunde stanna till lite, jag skulle behöva träffa líte folk, inte vet jag men det känns inte som att man har så många vänner längre, iofs är det väl så ibland, jag är glad att jag har dom jag har och det känns skönt att man vet vart man har varandra, sen finns det juh ytliga vänner, men som sagt inte vet jag men det känns i som att dom har annat att fokusera på än mig :P och så är det väl...

men ihelgen har jag bestämmt mig för att gå på bio helt själv, jag har lätt att ty mig till människor och just nu känns det som att jag behöver en biokväll för mig själv, ensam är faktiskt ganska stark ;) jag skulle vilja att jag och mr x gjorde öppna saker och bara myste på, tänk bara vad härligt det är att gå och fika med nån sent en vardagskväll, som det ser ut nu får jag nog skaffa nån annan isof men men vem vet ;)

tankar tankar dom e många...


Kommentarer
Postat av: mia

hej malin!

va kul att det går bra med jobbet. :)

du skulle gärna få jobba på mina fötter om ja inte bodde så långt bort :P min hälar spricker hela tiden! usch, jag som hatar fötter och tycker det är döäckligt. :P vi kommer ju upp dagarna före julafton iofs men då kanske du inte jobbar? vad tar du för en behandling? :) kram!

2009-11-13 @ 07:48:07
URL: http://mariareh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0