Schampoo, Balsam och borste..

3 saker som jag saknat.. borsten har varit i stöde och jag vill inte ens tänka tanken p hur längesen jag borstade håret, igår köpte jag en borste, underbart att borsta håret :P sen har jag haft  en riktigt skit schampoo, här har sett skitigt ut efter 1 dag nuså är allt i sin ordning kan säga att det var gudomligt att duscha idag och sen när jag fick blåsa håret och borsta det gjorde mig på mkt bättre humör..

Idag är första gången på länge som jag känner mig pigg och att jag har lite ny energi..

Wilma tog första omgången vaccin idag, det gick super bra, ojoj hade hon sagt :P

imorgon på eftermiddagen har jag tider ifall nån vill ha fotvård eller massage... bara att ringa mig på 070-3312028

nu ska jag fortsätta tvätta och städa lite
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0