säger som Jessica..

Jag början bli mans hatare... hmm jag blir juh bara lessen av att ha och göra med dom, eller inte lessen bara sådär less!! men endå så är man så dum som tjej och hör av sig hela tiden, jaja jag får väl vänta i 100 år på att han ska bli min ;) om den dagen kommer vill säga :P

Iaf till något roligt, jag kom precis hem från mitt underbara jobb, Hade fotvård nu på kvällen och jag hade gjort det så himmla mysigt med tända ljus och musik, tror verkligen att kunden blev nöjd för det blev ett presentkort som såldes oxå ;) jippi :P

imorgon har jag 2 inbokade kunder, men kommer att vra där mest hela dagen och "raggakunder" eller visa att jag finns kanske det heter :P

så är det någon som har lust att käka lunch imorgon så hör av er :P

nu ska jag stryka tvätt och ta mig mina fina kläder som jag tagit på mig för att vara snygg, nu blir det mysbyxor!!

byebye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågestund i min blogg!! fråga vad ni vill!

kram Rebecca

dumspiro-spero.devote.se

2009-11-24 @ 21:14:44
Postat av: Emelie

kvinnor som hatar män;)

2009-11-24 @ 21:38:47
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0