orgasm, tvivel o gråt..

Såg precis på nyheterna att polisen misstänker 3 kvinnliga massörer i sundsvall som har orgasm med på sin behandlingslista, under vad dom tar för pris per behandling? :P

det kallas tvivel, det kallas för ont i magen och ett konstigt humör.. lallalaaaaa

gråtgråt, snart är helvetesveckan över, lite lugnare nästa vecka och jag längtar.

Ihelgen ska jag tatuera mig, det kom¨mer att bli sååååååååååååååååå snyggt ;)

det är tur att jag har Anna och Marcus, dom ge mig liten dos av kärlek så jag slipper vara själv ;)

nepps nu sova byebye

och en sak till alla härliga människor som snart får lön, får ni lite över så kan ni ge det till mig, jag har inga kläder att ha längre, kilona blir mindre och kläderna hänger, ser bedrövligt ut, tur att det snart är jul ;)

Kommentarer
Postat av: Eleni

Ååå...vad kul med tatuering. Vart ska du tatuera dig? och vad? :)

2009-11-19 @ 23:52:26
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0