Nu jädrar ;)

Jag börjar få lite jul känslor nu, kanske för att jag lyssnar på Jill Johnsons jul skiva, christmas in you! jaa den är juh micke så det bara smäller om det, han är juh ett big fan av henne. vi lyssnade jätte mkt på den här skivan ifjol till jul, nu får jag lyssna själv :/  nää usch vad deppigt det blev nu. Jaa men iaf så är den bra, jag kanske ska göra lite Advent imorgon, såg jättefina julstjärnor på rummet idag, eller jaa jag har gått och kikat på dom 2 dagar i rad nu :P så imorgon ska jag köpa dom, det blir vitt och guld här hemma i år.hmm kanske rött och mysigt i sovrummet :)

Jag skulle vilja ha tag på lite änglar, i vitt och guld undra vart dom finns?

På lördag eller söndag blir det lite adventsbak med Anna, det ska bli roligt!

Men hallååå vad ska jag göra imorgonkväll? jag vägrar sitta hemma själv, ett tag funderade jag på att gå ut på krogen själv, men det känns inge vidare :/ såå bio kanske?

byebye



Kommentarer
Postat av: Mamma

Följ med mamma och vinklubben!

2009-11-26 @ 20:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0