mmmm som i mys ;)

men vilken myshelg, har bara tagit det lugnt och ätit god mat, jaa tyvär så fuskade jag och åt mammas goda kantarellsås, och det strffade sig idag, har haft så fruktansvärt ont i magen och sprungit på toa på förmiddagen :P

men nu ikväll blev uajg mkt bättre och känner inget, nu ikväll har jag bara mys, sett på film och ätit godis med mr X ;) jag diggdiggdiggar dig :P

imorgon drar veckan igång igen, jobbar 13-21.30 imorgon jobbigt men det blir nog bra :)

hmm jag var så sugen och slå på sällskapsresan men känner nu hur trött jag är :P få se den nån annan dag istället =)

joo just det, idag är det farsdag, Wilmas pappa är inte hemma och går tyvär inte att få tag på honom, hoppas han har en bra farsdag...

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0