Julen på plats..

Nu så, shit vad snyggt det blev här hemma. jag är riktigt stolt över mitt pyntande i år ;) vitt och guld. dock är Wilmas och mitt sovrum inte riktigt klart, vet inte riktigt hur jag vill ha där, stilen går i rosa och rött så jag skulle kunna tänka mig en rödstjärna i fönstret, sen vet jag inte.. men det blir nog bra =)

nu tar jag det bara lugnt, Wilma och micke kommer och ett tag. sen kommer och Emma, det ska bli så roligt att träffa henne =)

sen har min mage ont idag, eller jag har kännt det i 2 dagar, men nu på em är det värre, är så himmla less, tänk att man bara ska få vara smärtfri i 2 veckor/månad. på måndag ringer jag och bokar tid, har juh testat att ringt gyn i två dagar men nu måse dom svara, och måste få hjälp nu!! man mår juh liksom inte psykiskt bra heller när man har den här värken att tänka på oxå...

nä nu ska jag njuta av mitt fina hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0