Grå dag idag...

Jag fick ringa och sjukanmäla mig imorse, jag är så himmla less på att ha ont. imorgoon ska jag iaf ta tag i mig själv och ringa gyn, måste så nån ordning på att elände nu..

pratade med micke för ett tag sedan, han kommer med Wilma sen, var meningen att han skulle ha henna till onsdag men nu har Uno blirvit så dålig under natten med andnings uppehåll. jag vill åka till sjukhuset för mig själv och jag hoppas verkligen att han känner ro... usch vad grymvärlden är ibland. jag hoppas han får sluta lida och somna in, det här va inte vad uno ville, han ville inte ligga på sjukhuset, så gör vistelsen kort.. vill bara krama om alla i familjen nu. ååå vad jobbigt,  får se om jag åker dit själv eller om jag åker dit en sväng med micke sen, får se vad han tycker...

vem piggar upp min fråa, svarta dag? nu ska jag iaf pillertrilla och duscha.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0