Vg, VG!

Vilket härligt väder det är ute, jag sitter inne och pluggar men ska nog göra mig en kaffe och sätta mig ute i solen, så jag får lite färg :P

inatt hade jag otroligt svårt att sova, somnade halv 2 tror jag, var kan det ha berott på :D

sen glömde jag att skriva en otroligt viktig sak här, jag fick VG på min första tenta jaaaaaaaa, gud vad glad jag blev, kommer att leva på det länge ;)
just nu sitter jag och försöker lära in alla dessa muskler på latin, nästa tenta kommer att bli svår, kan jag tänka mig men men jag kör på som vanligt och pluggar, pluggar och pluggar ;)

Idag var Wilma och micke på 1 års kontroll, det hade gått jätte bra, hon var 74 lång och vägde 10.1 kg lillstumpan våran ;) det hade gått jättebra med sprutorna oxå =)

nu ska jag återgå till plugget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0