varmt och skönt!

jaa det hat det vverkligen varit, vi har varit ute hela dagen, och det känns på min rygg just nu, jag som är så duktig och noga att smörja in mig med solskyddsfaktor, jaa tyvärr så nådde jag inte till ryggen precis, så den är röd :P

vi har iaf haft en jätte mysig helg ag och wilma, lekt och lekt, även fast hon varit lite hängig, och det känns så himmla bra att hon ska följa med till stockholm nu i veckan, var juh jätte länge sen vi fick en hel vecka tillsammans men nu får vi det iaf ;)

nu har jag precis packat wilmas resväska, hon fick juh en ny sån igår av sin mormor :) sen så ska jag pcka min, men det gör jag sen, nu tvättar jag och grejjar förfullt!

just det, jag har färgat håret, det blev helt oki, det mörka blev jättebra, eftersom jag passar så bra i det, och sen slingorna njaa blev sådär, får ha uppsatt :P

nu grinar wilma byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0