prov, shopping biljetter..

Hejsan! nu var det ett tag en jag skrev men jag har fortfarande inget internet och jag skriver när jag får tillfälle till uppkoppling ;)
helgen har varit helt oki, jag och Wilma åkte hem med tåget till sundsvall i fredags och micke kom å hämtade oss vid 6 tiden. sen skjtsade han oss till min och wilmas lägenhet oh lämnade av oss där, känndes jätte konstigt och tråkigt, örjade och grina som en tok, men det gick över, sen så gick vi ner till jennie och Niklas där jag och Niklas drack drinkar, eller jag drack drinkar och Niklas drack grogg, var dock ingen skillnad på innehållet :P
sen på lördag tog vi det lugnt, jag packade upp nästan alla kartonger och jessie och Abbe kom på lite besök, sen på eftermiddan kom micke och hämtade oss, vi åkte till sjukhuset oh hälsade på mickes mormor, oh de känndes jätte bra att vi gjorde det, tror micke tyckte det oxå.
på kvällen blev det lite vin och mat och en massa roligt prat med Anna, jennie och Niklas, villken tur att jag har er =)

igår åkte jag med 17.45 bussen till sthlm micke skjutsade in mig, sen så hade jag det jätte bra på bussen.. satt och skickade en massa otroligt förbjudna sms, nu undrar ni säkert med villken.. jaa det ni ;)

Wilma är iaf med pappa den här veckan, men jag kommer hem redan imorgon kväll eftersom Wilma fyller 1 år på onsdag och det får jag bara inte missa, blir lite skytte trafik mellan sthlm o sundsvall men det är hon värld min lilla prinssesa ;)

idag hade jag mitt första anatomiprov och det gick faktiskt bra =) vi får veta resultatet på fredag :) sen efter skolan tog jag o klev av bussen på fridhemsplan och shoppade snyga underkläder och en body till ilma och en super cool keps ;)

nu sitter jag o kikar på biljetter, det blir dyrt att åka hem... men men

byebye!

Kommentarer
Postat av: Mia & Tilly

Hi hi... ja kan bara gissa om vad och till vem, gällande sms´en. Ska bli så kul att träffa dig och Wilma imorgon. Kramar i mängder!!

2009-05-12 @ 12:44:17
URL: http://www.lyth.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0