mys helg

åå vad jag och wilma har haft bra dagar tillsammans, hon är så söt och vill bara pussas o gosas helatiden och vi leker tillsammans som bara den ;) nu ligger hon i sängen och sover! imorgon åker jag till sthlm igen och som jag kommer att sakna henne, vill så gärna ta me henne men har juh ingen barnvakt, sen är det juh kort vecka så jag kommer hem på onsdagkväll och då hämtar jag henne och sen får hon vara hos mig tills jag åker nästa måndag.

måste börja att lägga ut lite bilder här, undra varit jag har sladden?

idag har mamma,pappa mattias mormor, morfar och farmor varit här och firat Wilma, hon fick så fina saker, en egen fotölj o leksaker, kläder regn och vindställ =) det blev middag och fika, mamma hade gjort älgstek och jag gjorde en jättegod potatissallad med vinigrett( jennie hjälpte mig ;) ) farmor hade gjort efterrätten, rulltårta med bär grädde o glass *mums*

sen så kom jessie o Albin och fika, av dom fick hon en stor leksak, med knappar och piano..

nu ska jag  fixa iordning det sista inför veckan, sen blir ska jag hoppa i sängs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0