mat mat..

nu har jag ätit, blev köttgryta. riktigt gott iaf :)

nu sitter jag och degar i soffan, är ensam hemma, och det är lite små tråkigt :(
jag har iaf bokat hemresa tills imorgon, jag längtar till helg :P

imorgon ska jennie och niklas på ultraljud, så hoppas aallt går bra och undra om dom får veta vad det blir, jag tror sten hårt på en pojke, kanske för att jag själv vill ha en ltie pojke som springer runt i snickarbyxor och kepa, så coolt ;)

nepps nu hoppas jag att familjen kommer hem snart, cristina måste hjälpa mig att färga mitt hår och sen ska jag duscha, vilket jag ser fram emot, blev juh hyffast svettig idag på skolan när det blev turbo filning för att hinna med ;)

byebye på ett tag

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jaaaa...tror åxå på en kille, men Nicke tror stenhårt på en tjej! Vi får väl se vem som får rätt:)! Längtar efter dig, ses i morgon!!! KRAM!!

2009-05-29 @ 01:00:42
URL: http://mammamupalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0