lugn dag idag..

Vi har bara tagit det lugnt idag, en helt vanlig dag kan man säga, Wilma vaknade vid kl 8 vi åt frukost o lekte sen var det dags för wilmas förmiddags napp, så då gick jag en sväng med vagnen, sen blev det lite blomplockning, och lunch, och en massa lek, sen så sov hon lite till och sen så har vi gjort något riktigt roligt, vi har knäppt nakenkort ,) hehe jätte fina kort som fotografen jennie har knäppt, tänkte förstora upp två stycken o hänga på väggen =)
vi har ätit middag o lekt o wilma har ätit gröt o jag har läst bok för henne och nu sover hon :D hehe..

jaa undra vad jag ska göra, jag lär juh knappst få nåt besök...

nepps får väl titta på Talang, har inte sett ett enda avsnitt så jag få väl göra det nudå..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0