1 års kalas

Igår var det fullrulle här, Wilma och micke kom hit vid 9 tiden, wilma sov i bilen och jag o micke var uppe i lägenheten o grejjade lite, och tittade på bilder från förlossningen, helt sjukt villken mage jag hade :P men som vi kämpade, jag blir helt tårögd bara jag tänker på det. vi kämpade tiillsammans, en underbar känsla som ingen kan ta ifrån oss =) det bästa vi har gjort har vi gjort tillsammans och det var den dagen villma blev till och den dageen hon föddes ;)
Wilmas födelsedag blev riktigt lyckad och dedt känedes bra att jag åkte hem hit. micke jag o wilma åkte o handlade på ica till kalaset och lite middag oxå, sen så var vi här hemma och lekte o myste. vid 1-2 tiden kom mammamaffian med barn och fikade, super mysigt, och vad pressenter hon fick, en massa ad fiskar och ute saker till sommaren och en docka =)
senare kom micke tillbaks efter att ha varit hemma en sväng, vi käkade middag och gjorde en tårta! sedan vid 6 tiden kom mickes familj/släkt och anna o marcus. wilma var domm tokig i alla presenter o var hlt extas :P det blev ganska sent och micke o Wilma åkte hem till kvissle vid 10 halv 11 tiden tror jag!

jag stannade hemma i sundsvall, tänkte ta tåget som gick klockan 6 imorse men jag blir kvar här, så nu ska jag sätta mig ner o plugga, micke har juh wilma men jag hoppas jag får träffa henne endå. imorse var jag ute på en härlig prommis, 40 minuter och sen fick jag frulle hos jennie =)

nu ska jag sätta mig o plugga =)

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0