röd näsa!

Micke har smittat mig, kände att jag höll på att bli sjuk i fredags, och sen kom den... förskyldningen, den bröt ut i lördags när vi var i Ulvsjön, har super ont i lungorna och hostar som en tok, ja osså snyter jag upp en pappersrulle per dag! nää jag ääää int bitter.... men skulle nån behöva en rudolf ren som finns jag istället..

kunde inte säga nej till jobb imorgon heller, ska jobba lite på förmiddan men det ordnar sig, alvedon och hostmedicin gör nog susen! nu kikar vi på resor förfullt, men vart ska vi åka? ja vi känner oss ganska desperata, vi åker vart som helst, men blir väl Gran Canaria eller Teneriffa som det ser ut nu, priset får avgöra om man säger så :P har juh inte allt för mycket att röra oss på, men men det ordnar sig, det kostar att ligga på topp, inte sant?

en sak till, stöde har blivit utsatt på kartan. en brand i stöde med en massa gastuber och liknanade involverat vid e14 så dom har stängt av vägen och järnvägen, dom sa det till och med på riksnyheterna, det ni ;) kanske inget att skryta om dock, det är våran granne i stöde, hans verksda som brinner!

nepps nu ska vi sova, tidig kväll ikväll, skönt!

Kommentarer
Postat av: ANNAPANNA

hej ska vi ses på lördag, se på le finale? :)

2009-03-11 @ 18:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0