1,5!

Det är bara 1,5 månader kvar av min mammalediga tid! tänk att det har gått så himla fort.. menkänner att det har varit underbart att få vara hemma med pluttan, men det ska bli skönt att börja plugga oxå!

vi kikar runt förfullt på resor nu, vi sparar för att ta en sistaminuten resa i början på April, får se hur mycket stålar vi får ihop :P ska iaf fixa pass åt Wilma iveckan så det bar är att åka ifall något dyker upp ;) känns som att vi skulle behöva en veckas semaster bara vi tre, vart som helst, vi får se vart vi hamnar, fjäll ws utlandet som och värme hmm? enkelt val för min del!

jag jobbar förfullt nu i veckan, varje dag ;) är trött som ett as när jag kommer hem, jag har verkligen glömmt bort hur det är att jobba :P det är som att föda barn, man glömmer bort smärtan när det är över ;)

nepps nu ska jag sova =)

gonatt!



Kommentarer
Postat av: mia

Hej Malin! Det är jättekul att du börjat skriva igen! Så roligt att läsa om en ung mammas liv när man är på väg dit själv ;) Jag har gått halvvägs nu och det börjar synas ordentligt. Vi har beställt tid hos en privat klinik för att få veta vad jag har i magen. (Här i östergötland vägrar de säga kön på rutin UL)Hoppas allt är bra med er och Wilma är verkligen supersöt! Vi har också tänkt oss en Wilma fast med "V" ;p kram!

2009-03-09 @ 15:18:24
URL: http://mariareh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0