värdelöst...

idag har varit en fruktansvärd dag, inte alls roligt, vet inte vad jag ska säga eller skriva, iaf så har mitt ex än en gång gjort mig lessen, vilket han gör så fort vi pratas vid nu för tiden, men det är väl det jag får leva med, tyvär så kommer wilma att bli drabbad, även fast han inte fattar det...

sen så har jag uaf fått träffat siw och uno och det var så kul, har juh inte sett dom på så länge, iaf såå hade jennie varit upp hit meed fika till dom, hon hade stannat länge o pratat, jag fick precis veta hur mkt han lämnar bort henne till dom, han får nog ta o passa sig, för det spelet han kör nu är inte acceptabelt o jag skiter i att han läser detta, det är min blogg och jag skriver vad jag vill :P

nu ska jag sova, imorgon blir en bra dag, och på lördag blirr det en jättebra dag hoppas jag ;) ska blir roligt att träffa honom igen ;)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0