Sjukstugan!

idag vabbar jag, wilma har juh varit sjuk en i helgen, men feber som inte gått ner, idag hade hon 39.0 igen och hon äter inte o mår allmänt dåligt, har fått en tid klockan 14.20 os doktorn, så jag o brorsan åker dit me henne. nu sover hon, vilket hon har gjort hela tiden, nu, förstod att hon skulle bli sämmre igen, hon har haft jätte svårt att sova inatt, inte så konstigt eftersom hon haft feber och jag inte givit henne nån alvedon, ja typiskt mig, men nu har hon fått det iaf. har fått ner febern till 38.5 så vi får väl se om det är nåt.

iaf så har jag super ont i halsen och amanda oxå, så vi r lite sjuk idag :P men det är juh bara halsen som gör ont, och det kan jag leva med, jag hatar att vara förskyld, så förhoppningsvis går det inte så långt, vem vet vi kanske har halsfluss hela bunten :P

nu ska jag göra lite lunch till brorsan o mig!

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0