regn o rusk!

vilket skitväder det är, har regnat här hela dagen. men ganska skönt eftersom det inte är så varmt på skolan då!

idag hade jag tre kunder igen =) jätte kul, blev lite stressigt då jag hade bestämmt att vi skulle ha lit kalas här för wilma, men det blev jätte mysigt, och emma o märta kom oxå, jag köpt lite glass o grejjer.

känner mig ganska trött nu och skulle vilja sitta o se en bra filma med lite popcorn och sällskap till ;)

imorgon kommer brorsan det ska bli kul! sen så fick jag byta pass p fredag så vi kan åka hem tidigt på fredag så himmla skönt :)

nää nu ska jag kika vidare

byebye och hallå hyffsat många som läser bloggen men allt för sällan några komentarer!

byebye ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0