på bussen..

nu sitter jag på bussen mot sundsvall, hur skönt som helst, nu blir det njuta som bara den i 4 veckor. busschaffisen har precis berättat att det är 28 grader varmt  ute, det kallar jag sommar :P

jaa wilma var juh till doktorn idag, stackars lillvännen, hon hade dubbelsidig öroninflamation igen, och den här gången hade hon fått blåsor och det höll på att spricka i ena örat, så nu blir det en lugn helg. med mys, måste se till att få i henne mkt vätska, tur att hon älskar vatten, sen så har jag o micke bestämmt att vi byter vårdcentral, och att vi ska ordna en remiss till öron, doktorn tyckte det iaf.

nu ska jag käka upp min sallad, kanske sova lite?

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0