p1 o snart hemma

nu är jag i gnarp, snart hemma med andra ord...
jag sitter o lyssnar på p1 sommarprat, hörde att tomas ledin var värd att lyssna på, hade inte hört hela, men nu har jag suttit och lyssnat, är inte så många minuter kvar på programmet, men guud så bra han har varit, håller med J att man inte hade fått en riktig bild av honom men han är verklgien härlig, villket coolt liv han levt, och hållt i hop med sin fru i 30 år, bra jobbat =)

Men vad jobbigt att sverige förlorade mot england, på straffar... men vilket jobb dom gjort, stolt att vara svensk iaf :)

nepps nu ska jag lyssna färdigt och börja packa ihop lite..

skriver säkert nåå nmer ikväll innan jag somnar

byebye så länge

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vällkommen hem storsmulan och lillsmulan!!!! Skönt att ha er hemma igen, och läääänge denna gång!!!!

2009-06-26 @ 22:44:58
URL: http://mammamupalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0