hejhopp

nu måste jag verkligen sova, men jag skriver lite snabbt hör först...

idag har det gått bra på skolan, efter skolan gick jag o petra o åt sushi, och det var super gott o mysigt =)
nu ikväll har jag bara tagit det lugnt.

wilma är juh med sin mormor o morfar i veckan, och det går jättebra, hon har det så bra där, idaf har hon premiärsuttit i sin cykelsitts och kom på att det vsr jätte kul att dra upp mormors tröja när hon cyklade :) sen har hon lekt förfullt med hundarna o hennes nya svamppool :) saknar henne så mkt, men snart så får jag träffa henne igen =) jag bara räknar ner dagarn till ett efterlängtat lov på 4 veckor, och jag o wilma ska bara njuta o leka :)

nu ska jag sova, snacka lite på msn först kanske om det är nån där ;)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0