godkänd dag =)

Idag har varit en bra dag =) var jätte kul att träffa alla kompisar i klassen, vi har så roligt tillsammans :P idag hade vi föreläsning hela dagen det var lite tungt och ögonen fladdrade till ibland med det var en bra föreläsare och det var intressant =)

efter middagen tog vi bilen och åkte ut till kungenkurva, först blev det intersport och jag hittade ett par supersköna joggingskor så jag köpte dom ;) sen så hittade jag och bristina skitsnygga t shirts så vi köpet en varsin rosa, så nu ska vi leka tvillingar ;) jaa sen bar det iväg till stadium, och där hittade jag en skitsnygg kepa eller eller militärkepa heter det väl, en rosa puma, skitsnygg, så jag kote den oxå hehe ;)

tjejerna köpte joggingskor och fick en varsin vandrar ryggsäck :)
vi avslutade turen på ica, köpte lite jordgubbar som vi har smaskat i oss nu :)

Cissi: tack så mkt ;) vad roligt att du följer mig här, kanske vi kan jobba lite med varann igen, tänkte smilea in mig hos mamma på lite extrajobb ;)

nu ska jag fortsätta leta en massa bra låtar på spotify ;)

byebye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0