varmt o sovtime

usch vad varmt det är här, jag hade glömt att slå på ac:n i sovrummet oxå, så inatt blir det nog bastu i sovrummet för wilma och mig.

idag har emma varit o hälsat på, super mysigt!

sen var jag jennie och tjejerna nera på restaurangen o kikade in golfgrabarna där hehe vilka läckerbitar :P
sen blev det en tur in till stan, ämtade upp brorsan och sen åkte vi o storhandlade. efter det åkte jag en sväng till mormor o morfar igen, wilmaa fick gröt och sen hamnade vi i elelr på fläsian, på campingen där. där trääffade vi J och gick lite i vattnet, sen blev det en lite prommis så nu kan wilma och jag känna oss som, hemma i dom trakterna, vem vet man kanske hamnar uppe på gräddhyllan nån gång ;) hehe...

imorgon komme micke hit, vi ska leka med wilma och drt blir kul att träffa honom lite mer än bara 2 minuter som deet har varit nu ett tag..

men nu ska jag sova gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0