tjoohoo :P

Hejhej!

nu sitter jag hos cristina o jocke, åkte hit idag efter skolan, mysigt :) gjorde en inbjudan till mig själv på middag hit och det är suuuper fint väder, helt underbart!

och skolan går bara bra, jätte intressant, läser om sjukdomar, har haft föreläsningar varjedag av en doktor från karolinska, mkt att ta in och lära sig, men det känns som att det går in och stannar där ;)

i måndags fyllde Märta 25 år, så då var jag där på middag och sedan blev det utgång jätte kul.. jag är helt chockad att jag tog mig upp till skolan och mådde bra hjela dagen igår, men som sagt det kan juh bero på att jag är ung eller? :Pvissa pallar trycket med än andra hehe...

nepps nu ska jag hjälpa till lite här..

jag har inget internet denna vecka men åker juh hem på fredag så då skriver jag..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0