sova..

nu borde jag sova, men kan inte, är jätte trött, men så mkt i mitt huvud..
ont i magen har jag oxå!

Wilma har haft ssvårt att sova, vaknat hela tiden o varit lessen, har legat med henne i sängen nu och sjungt!
jaa jag känner mig hyffsat ensam..

dumma killar hmm eller jaaa det kanske inte är dom det är fel på.. iaf så behöver jag nog vara ensam, fast jag helst av allt bara skulle vilja ha någon o kramas med och prata.

det saknar jag nog mest, att bara ligga o prata, jag tyckte det var vår grej!

iaf så finns det en som jag så mkt tycker om, men tyvär så känns det som att jag vet hur det hela kommer att gå, men men ingen ide att jag kräver ner mig, det blir ju bara jag sm förlorar i slutänden!

Jag ska bli bättre  att: älska mig själv, uttrycka mig bättre, lära mig om livet och se mig själv som den jag är och ge mig själv en kram

vi människor har alldeles för svårt för att uttrycka våra känslor, varför visar vi inte hur vi känner, känslor r nägot vi lär oss av, glad, ledsen, arg, trött, sur, grinig, kär, olycklig... det finns så många knslor som vi bara begraver och trycker ner i oss själva, STÅ UPP OCH VSA KÄNSLOR!!!

nu ska jag sova :)
godnatt, imorgon är en annan dag...

Kommentarer
Postat av: mia

Hej Malin!

jag tycker du är jättestark och kommer klara dig galant! :) Jag tycker du är tuff som pluggar i sthlm och allt annat som du har för dig :) Wilma har världens bästa mamma! :)

2009-07-13 @ 11:32:42
URL: http://mariareh.blogspot.com
Postat av: moa

Malin, det ÄR killarna det är fel på!! Skulle alla vara så bra som oss kvinnor skulle världen se helt annorlunda ut!

2009-07-14 @ 16:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0