packning...

nu sover wilma, jag håller på att packa inför veckan, åker till stöde imorgon o ska träffa släkten sen åker jag bussen till sthlm och kommer hem på fredag, det känns iaf skönt att börja skolan, har suttit och pluggat idag och det kändes bra, och det känna så skönt att jag har haft ledigt i 4 veckor och verkligen fått varit med wilma mycket, nu kommer det juh vara 2 månader då jag bara får se min smula på helgerna, men ska försöka fixa så jag kan vara lite ledig elelr iaf kanske mormor kan komma och vara med henne i sthlm..

nu ska jag fortsätta att packa, kanske poppa lite popcorn, är lite små sugen..

får se om jag får nåt besök ikväll, ser ganska mörkt ut men man vet juh aldrig ;)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0