Nu så..

Nu så sitter jag på bussen som tar mig hem till sundsvall. har varit en bra vecka faktiskt och super bra har det gått på skolan, idag hade jag prov och det kändes jättebra, tippar på vg/mvg hoppas få veta det till veckan.

jag har juh bott hos Emma nu iveckan och det har varit jätte trevligt, har vrit ute och gått som en tok och utforskat nya stadsdelar som sumpan :) ett mkt fint ställe måste jag säga :) lägger ut lite bilder ikväll..

sen så sa jag upp min lägenhet i veckan, och det känns juh både och, men det blir nog bra det, så nu får alla som vill höra av sig om dom vet av något att hyra höra av sig till mig :P helst centralt iaf med bussförbindelser..

nepps nu ska jag äta min sallad o plugga lite..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0