nu börjas det igen :)

Nu Sitter jag på bussen på väg till stockholm igen, det känns helt oki, har juh Emma med mig nu oxå, ska bo hos henne denna vecka, så det blir en riktig tjej vecka, p tisdag ska vi gå på Allsång på skansen jiihooo, sen ska vi gå på friskis o svettis ute gyma, utågå ät sushi, jag ska laga min böngryta, jaa hehe en massa roliga saker, sen ska juh jag hinna plugga oxå :P har juh mitt prov på fredag, emen det känns helt oki :)

jag tror inte att det är någon servering på bussen idag, vilket är mkt synd, för jag är grymt kaffesugen, och törstig på vatten, och godissugen hehe :D


nu sitter jag och hjälper Emma med att lösa korsord, jag är juh faktiskt ganska duktig på de ;)

nu är vi i Iggesund, lång väg kvar...

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Ååå, vad roligt med allsång på skansen! :) Ååå, friskis & svettis utegympa testade jag på för 2 somrar sen i hudik, superskoj ju! :)

2009-07-27 @ 17:04:37
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0