Hygien..

Nu har jag pluggt en massa, skrivit upp allt inför provet på fredag, skönt att jag har gjort det, nu är det bara att nöta nöta in i huvudet... jaa det är hygien jag läser, mkt intressant, bakterier, infektioner och  virus hit och dit ;)

nää jag kanske borde gå o lägga mig, sista natten i lägenheten på en vecka.. huu :( känns juh nästan sorgligt.

väskan är packad iaf, bara sminket som ska packas ner, gör det imorgon. sen ska Wilmas väska oxå packas men det gör jag imorgon när vi vaknat..

det ska bli kul att åka till ulvsjön imorgon iaf, hoppas bara det blir lite bättre väder iaf uppehåll..

F*n jag har lyckats fått ett till myggbett på magen, får nog ta o köpa längre t shirts :D

får se om jag hinner skriva något imorgon, annars så skriver jag på bussen på söndag!

gonatt

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vad roligt! :) Några i min familj är på släktträff på mammas sida nu i Ulvsjön! :)

2009-07-25 @ 20:54:30
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0