grin kväll o kyssar..

nu ikväll har jag o wilma suttit o kollat på MJ:s minnesstund, oj vad bra den var eller fin var det rätta ordet. lite svårt att smällta hans död, så bra hanvar eller är, sitter o lyssnar på You are not alone nu o får rysningar.. undra om han kände sig ensam?
 iaf så somnade wilma o vaggad klockan 20.30 =)

jag kom o tänka på en sak som min kära kusin ringde o sa förut, att jag inte är så öppen när jag skriver, eller kanske att jag väljer ut det jag skriver, kanske igentligen borde skriva helt till fullo hur jag tänker o känner?

iaf så tänker jag bara dela med mig att J var här nu ikväll, och han vet hur man kysser, han har gått kursen så att säga hehe.. nu kommer han säkert läsa det här o  skratta ;) men det bjuder jag på! glömde att säga till honom att han hade en jätte snygg huvtröja på sig, sånt gillar jag ;)

nu sitter jag i sängen och det regnar som bara den, ska det här vara mysigt? nää det tycker inte jag, jag blir mest rädd att månstren ska ta mig när det blir sånt här väder " spökväder" som jag kallar det :P

idag gjorde jag fotvård på Nicke o jennie, och det var uppskattat, och roligt för mig..

jag har glömt vort att skriva min nuvarande vikt, den ligger på 64 iaf tror jag att det var, så det har hänt grejjar måste man säga ;)

nepps dag att sova, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0