ensam är stark..

nu är jag ensam, wilma har åkt till micke och det är ganska tomt här hemma :( saknar redan hennes pussar o gosar mammmas prinsessa..

ja jag är stark hehe har stödat och möblerat om i wilmas rum, blev jättebra, nu är det bara lite saker som ska inhandlas, som lite kuddar o en lampa, fixa lite med tavlor och så, sen är det klart, så jagf har lite pyssel  i helgen iaf :)
sen så måste jag ta tag i vardagsrummet, kanske borde göra det nu? känner inte för att se på  tv, lyssnar på musik nu, jag håller på att gra mig kompis med Raubtier, ett hyffas tungt band, jag brukar inte ha svårt för olika sorters av musi, men dessa tar lite tid att vänja sig vid, men jag kör på ;) är jag inte duktig J ? sen ska du få lära dig ett o annat om min musik smak ;)

nepps nu ska jag ut på bloket o kika lite...

byebye

Kommentarer
Postat av: J

kram :)

2009-07-11 @ 00:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0